مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

روز پدر مبارک

1392/3/3 11:44
نویسنده : مامان حدیث
163 بازدید
اشتراک گذاری

روز پدر مبارک


Fathers day Scraps

ای طنین نام تو بر گوش من ای پناه گریه ی خاموش من
همچو باران مهربان بر من ببار ای که هستی مثل ابر نو بهار
پدر عزیزم روزت مبارک

انشاله همیشه برقرار باشی و سایت روی سر منو مامانی


Fathers day Scraps

اینم از زبون مامانی تقدیم به بهترین بابای دنیا (بابای خودم ) :

ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را
اینقدر طولانی میکرم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به تو همسر عزیزم ، روزت مبارک

Heart Scraps

اینم از زبون مامانی تقدیم به آقا جون مهربونم :

دختــــر کــــه باشــــی ...

می دونــــی اولیــــن عشــ♥ــق زندگیــــت پدرتــــه !!

می دونــــی امــــن ترین تکیــــه گاه دنیــــا آغــــوش گرمــــه پدرتــــه!!

میدونــــی زدن بوســــه هاش روی گونــــه ات در نهایــــت عشقــــه !!

و تــــو حتــــی یــــه لحظــــه به اون عشــــق شــــک نمیکنــــی !!

++
عاشقتـــ♥ـم بــــابــــای مهربونــــم روزتــــ مبــــــــــــارک

 

Fathers day Scraps
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
4 خرداد 92 13:27



ممنون
آيسان مامان ماهان
4 خرداد 92 13:35
سلام عزيزم ،روز پدر و مرد بر پدر و همسريتون و همينطور مهرزاد جونم مبااااارك


بر همسر خوبتون و ماهان جان هم مبارک باشه
مامان پریسا
4 خرداد 92 14:19
روز پدر مبارک


مامان مهنا
4 خرداد 92 15:07
سلام عزیزم مرسی از حضورت خانومی
چ گل پسری هم دارید


ممنون که سر زدید
مامان زهرا
4 خرداد 92 18:06
_____--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........



ممنون و همچنین برای شما
مامان آروین
5 خرداد 92 0:23
روز پدر مبارک
امید که سایه همه پدر های خوب و مهربون تا ابد بر سر بچه هاشون باشه


ان شااله بر گل پسری شمام مبارک
سارا مامان آرتین
5 خرداد 92 1:00
روز پدر بر خمسر مهربونتون و مرد کوچیکتون مبارک


ممنون عزیزم
آيسان مامان ماهان
5 خرداد 92 10:01
خصوصي داري عزيزم


ممنون
نگار اردیبهشتی
5 خرداد 92 11:50
روز پدر مبارک
وبلاگ قشنگی دارید ، موفق باشید


ممنون که سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد